woensdag 9 december 2009

Ik durf nauwelijks meer een bericht te plaatsen

Zo lang is het al geleden dat ik hier iets neergezet heb.
Gelukkig vond Gea het lang genoeg geduurd en is ze afgelopen zaterdag meegegaan om foto's te maken van de behendigheid wat Sky en ik sinds een paar weken doen.
Sky vind het helemaal geweldig en breekt het huis af als ze het riempje van de behendigheid ziet.
Gea heeft ondanks het slechte weer een paar leuke foto's weten te maken.


De paaltjes kan ze ondertussen zonder dat ik haar vast hoef te houden



Aangezien Sky liever niet rechts van me loopt moest ik ook over de paaltjes springen om het haar te leren, helaas probeerde ze toch links van me te komen en dan krijg je zoiets als onderstaande foto. Sky verteld mij hoe ik moet springen LOL



De tunnel vind ze helemaal geweldig!





Het is echt genieten om dit samen met mijn meisje te doen. Na de frisbee is het wel weer eens leuk haar zo fanatiek te zien. En het is natuurlijk goed voor haar maar ook vooral mijn conditie LOL

3 opmerkingen:

wolvinya zei

Lekker sportief bezig Tinus!
En gewoon lekker bezig.

LOV~E~, Lavinya, Leilaney & the Pack

madcorona zei

gohhhhhhhh het is niet waar, je hebt ze op je blog geplaats LOL werkt het dus toch als ik eens meega om foto,s te maken
man ik was best jaloers op jullie, ka vindt het ook zo leuk, maar ja she has got an additude,pfffffffff

WolfDen zei

Leuk Tineke!
Super dat Sky het zo leuk vind!!

Als je net begint moet je gewoon altijd je hond links hebben. De meeste honden hebben problemen rechts dus dit ga je pas doen als ze alles links goed onder controle hebben. Je maakt het je hond anders veel te moeilijk.