dinsdag 5 mei 2009

frisbee-clinic zaterdag

Afgelopen zaterdag hebben we een frisbee-clinic gehad. Ik heb heel veel geleerd, en het was ontzettend leuk! Helaas was het voor Sky iets te veel gevraagd om tussen al die afleiding achter de frisbee aan te gaan dus ging ze elke keer steun zoeken bij Gea die natuurlijk weer prachtige foto's aan het maken was! Je kan het ook zien op de foto's, ze kijkt echt alsof ze wil zeggen RED ME BUURVROUW! LOL Ik vond het niet erg want ik heb zelf gewoon een hoop geleerd en ze blijft het op het veldje zonder afleiding leuk vinden. Gelukkig is het me wel gelukt een paar fatsoenlijke foto's van Gea met Kaya te maken. Zou erg sneu zijn als zij van iedereen zulke schitterende foto's maakt en zelf naar huis gaat met lege handen.



1 opmerking:

gea zei

nou sky doet het steeds beter hoor, komt goed, wat zegt marcel over een half jaartje rent ze als een pro achter die frisbee aan, leuk dat je fotos van mij gemaakt hebt